Fit for fight. Bloggar om igår :)

Ja, det har inte hänt mycket sedan jag uppdaterade förra gången. Tränat på gymmet med Alliebags, vi kämpar hårt för att bli vältränade :P Vi har som mål att träna tre ggr/vecka men jag lägger hemmaträningen på gymmet istället så det blir mer. :) Love working out! Or the feeling afterwards anyways :P :P



Sen åkte vi och hämtade ett paket i "stan" haha... mjo det här är stan. Impressive? Jag ska försöka lägga upp lite bilder så det blir roligare... Bloggar ju ändå från USA så... det kanske blir lite roligare med bilder? Jag försöker komma in i skrivandet men det går inte toppenbra... Jag har inte så mycket att berätta. Men jag vill ha en egen blog när jag kommenterar andras... fast jag har inte gett ut den här till nån XD Bara två personer :) Känner inte så många som läser bloggar faktiskt. Får se hur det utvecklas.

Nu ska jag kika på Charmed (Förhäxad) på DVD ;D

♥ Addie

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Men tack snälla du =D Vad glad jag blir :D

2009-06-08 @ 18:59:59
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen
Postat av: DesignByMilly♥

Hejsan!

Allt bra med dig?



Hoppas att du får en fin kväll :)

2009-06-08 @ 19:41:34
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: DesignByMilly♥

Härligt! jo tack det är fint här..

Tack så jätte mycket..

Men jag tycker din design är jätte fin ju :)

2009-06-08 @ 20:14:13
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Jess

Bra blogg Addie! <3

2009-06-08 @ 22:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0