I'm backkk!

Har inte bloggat på ett tag.... vet inte varför, tröttnade? haha det är ju så sjukt mysigt med sommar och bara leva... sola ;D Idag är det fredag och jag ska handla lite senare, jordgubbar (you can take the girl out of Sweden but you sure can't take Sweden outta the girl), chips och mat. Vi ska ha barbecue night, myys! Men först blir det the beachhh, ensam eftersom alla är upptagna. Men jag tar en bok och så chillar jag för mig själv :)

Jag är inte riktigt hemma på det här med bloggande. Vad skriver man om? Några tips? Mitt liv är liksom rätt tråkigt, jag går mest till stranden eller är ute med kompisarna. Men vi  gör ju inte direkt nåt kul :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0