It's just another manic Monday

Ja, då var det Måndag igen då. Har inte hunnit uppdatera nåt på helgen, har gjort andra saker (typ sovit på morgonen...). I fredags fyllde cousin Nalu år så vi var där. Han fick fett mycket presenter, och massor av glass haha! Och varje gång jag ser födelsedagscake blir jag inspirerad att baka, så det har jag sysslat med lite på morgonen dom senaste dagarna. Jag är absolut inte avancerad i köket så det är inget speciellt att se, men jag behöver definitivt inte köpa cupcakes eller muffins nån gång inom det närmaste halvåret :P Såklart lyckades jag bränna handen också så nu har jag en stor blåsa som är ivägen när man ska göra saker.

Idag händer inte mycket som vanligt. Jag måste ringa några samtal så fort kontoren öppnar, och sen ska jag städa och baka lite mer :P Efter det ska jag träffa Allie innan hon åker till California.



Den här gjorde inte jag, men fatta vad coolt ^___^ Turtlescupcakes ftw.

Kommentarer
Postat av: Mikk

Thihihi tack (a)



Jo allt bra med mig, själv?(:

Kram

2009-06-15 @ 18:50:09
URL: http://onormalaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0