Just got back home...

from da barbecue nite! twas all kinds of awesome too. I'm stoked about tonight fo shizzle.

Det blev en trevlig dag - först åkte jag till stranden med my couzins och chillade och badade såklart. Lyckades bättra på brännan en hel del - låg och stekte i flera timmar - så härligt! Fast vi var inte där vi brukar vara, jag trivs nog bättre på vårat ställe. Det var bara två andra familjer där vi var dock, så det var ganska avskilt och mysigt. Jag läste lite i min bok, som jag inte kommer ihåg vad den heter nu, men orkade inte anstränga huvudet så mycket haha :)


 




Sen åkte jag och handlade lite... Inköp: shortsbyxor, tank top och massor av mat till barbecuen! I stan var det inte så många människor, bara fredagshandlare som vi. Jag blev iallafall nöjd med mina inköp, även om jag nu sitter i en muumuu. Orkade inte byta haha ska snart sova... Några timmar. Sen blir det more fun with couzins I think. Hells yeah!

Vad vill ni läsa om här egentligen? Några förslag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0