Som vanligt.

Igår var vi på gymmet igen haha Allie höll på att komma försent till jobbet men vi fixade det precis ;D Just nu gör jag ingenting, har precis vaknat och kikat lite på TV... Det är morgon här. Dagen kommer inte bestå av så mycket, ska på ett möte och sen till gymmet igen och träna lite. Sedan blir det nog att njuta av solen tillsammans med Cheyanne; jag älskar att sola! Har lust att gå på bio men vet inte riktigt om jag har lust att se nån av filmerna som går :P Jag har faktiskt inte sett så många nya filmer, jag vet inte riktigt vilka som är bra? The Hangover kanske? Drag Me To Hell? Jag tycker om Alison Lohman, hon är en grym skådespelerska... Så den kanske? Supernatural och allt, det gillar vi! Ska kolla med C om hon vill se nåt... annars drar jag väl med my couzin. Loves her.

Vad dåligt det gick i EU-valet förresten :( Gissa om det är läskigt för mig här i USA när jag är så jäkla vänster som jag är :P Vänsterpartiet är det jag sympatiserar mest med i Sverige, förut var det socialdemokraterna men alltså... Dom har blivit så höger? Gillar inte. Fattar inte hur många extrema högerpartier som nått platser i EU... Det är ju helt sjukt! Det verkar som att trenden med bloggare är att rösta höger också dock? Jag vet inte, men många stora gör ju det. Finns det några militanta vänstersympatisörer i bloggosfären som jag missat? :P Nja, jag vet att det finns många som är vänster också, jag ska inte säga annat. Men det är blondinbella som märks mest! :P

Nu ska jag torka håret och äta lite frukost.

♥ Addie

Kommentarer
Postat av: Nina

det finns en låt som heter rosalyn som david bowie har gjort, därifrån är mitt namn. men pappa ändrade om det lite. ;)



kramisar!

2009-06-10 @ 13:35:53
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0